Adminisztráció, irodaszolgáltatás - Legyenek ügyei egy kézben, rendezetten!
- Irodai adminisztráció, asszisztensi feladatok elvégzése (külső helyszínen is)
- szerződések szkennelése, rendszerezése, előkészítése
- hitel/pályázati/munkaszerződések előkészítése, naprakész nyilvántartása,
- már felhalmozódott anyagok rendszerezése,
- dokumentumok és elszámolások készítése, táblázatok vezetése,
- saját belső rendszer kialakítása, vezetése
- adatrögzítések, kimutatások, dokumentumok elkészítése,
- megrendelések, beszerzések, szervezői feladatok elvégzése,
- szerződések előkészítése
- beszállítók/vevők adminisztratív háttér intézése
- partnerekkel való kapcsolattartás, ügyintézések
- emailek, postafiók kezelése, rendszeres telefonos egyeztetések
- számlák, bizonylatok összegyűjtése, rendszerezése
- ügyintézés, hivatalokkal való kapcsolattartás
- határidők figyelése, jelzése
Rend-Szer kialakítása - Átlátható adminisztrációs rendszer
Átlátható rendszert szeretne cégébe?
Nem akar adminisztratív munkatársat foglalkoztatni, és nem fizetne irodabérleti díjat ehhez?
Megoldást adunk teljes körű, személyre szabott adminisztrációs rendszer kialakításával, bizonylatolási feladatok elvégzésével.
- belső adminisztrációs feladatok elvégzése
- bizonylatolás, dokumentumok készítése
- teljes körű, személyre szabott adminisztrációs rendszer kialakításával
- egy kézből megkapott információk
- hatósági ügyintézések levezénylése
Ön koncentráljon cége építésére, vevők megtartására, új partnerek megtalálására és szakmai tevékenységére.
Mi az adminisztrációt biztosítjuk ehhez!