Legyenek ügyei
egy kézben, rendezetten!
  • 0

Adminisztráció

Adminisztráció, irodaszolgáltatás - Legyenek ügyei egy kézben, rendezetten!

  • Irodai adminisztráció, asszisztensi feladatok elvégzése (külső helyszínen is)
  • szerződések szkennelése, rendszerezése, előkészítése
  • hitel/pályázati/munkaszerződések előkészítése, naprakész nyilvántartása,
  • már felhalmozódott anyagok rendszerezése, 
  • dokumentumok és elszámolások készítése, táblázatok vezetése, 
  • saját belső rendszer kialakítása, vezetése
  • adatrögzítések, kimutatások, dokumentumok elkészítése, 
  • megrendelések, beszerzések, szervezői feladatok elvégzése, 
  • szerződések előkészítése
  • beszállítók/vevők adminisztratív háttér intézése
  • partnerekkel való kapcsolattartás, ügyintézések
  • emailek, postafiók kezelése, rendszeres telefonos egyeztetések
  • számlák, bizonylatok összegyűjtése, rendszerezése
  • ügyintézés, hivatalokkal való kapcsolattartás
  • határidők figyelése, jelzése

 

Rend-Szer kialakítása - Átlátható adminisztrációs rendszer

Átlátható rendszert szeretne cégébe? 

Nem akar adminisztratív munkatársat foglalkoztatni, és nem fizetne irodabérleti díjat ehhez? 

Megoldást adunk teljes körű, személyre szabott adminisztrációs rendszer kialakításával, bizonylatolási feladatok elvégzésével.

  • belső adminisztrációs feladatok elvégzése
  • bizonylatolás, dokumentumok készítése
  • teljes körű, személyre szabott adminisztrációs rendszer kialakításával 
  • egy kézből megkapott információk
  • hatósági ügyintézések levezénylése


Ön koncentráljon cége építésére, vevők megtartására, új partnerek megtalálására és szakmai tevékenységére.  
Mi az adminisztrációt biztosítjuk ehhez!